"*" indicates required fields
"آزمون و مصاحبه تیپ شناسی شغلی برای اعضای تیم، ارائه راهکارها و وظایف بر اساس ویژگیهای فردی و تیم،تهیه گزارش و برنامه تیم سازی(شامل پیشنهادات تغییر یا تثبیت، راهکارهای ایجاد هم افزایی در رسیدن به اهداف)"
"تیپ شناسی مدیر، شناسایی واجدین شرایط شغل، معرفی بهترین گزینه همراه با گزارش تیپ شغلی فرد و پیوست مدیریتی، دستورالعمل جذب نیرو"
"اخذ کد کارگاه (در صورت عدم وجود)-ارسال لیست ماهیانه بیمه-خذ ردیف پیمان+ اخذ مفاصا حساب برای قراردادها-ثبت نام افراد در کارگاه + افزودن مستمر نیروی جدید + ترک کار برای نیروی حذف شده-پیگیری امور مربوط به تغییرات انتقال دفتر و کارگاه-مراجعه به هیاتهای تشخیص و تهیه لایحه دفاع (2هیات)"
قراردادهای پرسنل (حقوق،پاداش، ماایای قانونی، مرخصی)-عدم نیاز پرسنل و ارسال به بیمه بیکاری-مراجعه به دادگاه اداره کار و پیگیری پرونده
پیاده سازی نرم افزار مناسب حسابداری (در صورت خریدشرکت)-طراحی و استقرار کدینگ حسابداری براساس موضوع فعالیت شرکت-تهیه گاارشات مالی و مدیریتی-بستن حسابهاو ارائه ترازنامه آزمایشی پایان دوره مالی-جمع آوری، تحلیل و ثبت اسنادحسابداری-تهیه صورتهای مالی و قیمت تمام شده محصوالت
"تهیه اظهارنامه مالیات بر عملکرد، ارزش افزوده و مالیات بر حقوق-تهیه صورت معاملات فصلی-ارسال لیست مالیات تکلیفی واجاره-تحریر دفاتر قانونی و آماده سازی مستندات مورد نیاز دارایی-مراجعه به هیاتها(بدوی، تجدیدنظر، شورای عالی،251مکرر، دیوان عدالت اداری)"
طراحی وب سایت و اپلیکیشن
طراحی و چاپ کاتالوگ، بروشور،ست اداری و عکاسی صنعتی
طراحی لوگو و نشان تجاری
تهیه تیزر تبلیغاتی، موشن گرافیک
هدف اصلی از تهیه چنین گزارشهای، شناسایی فضای کلی کسب و کار یک محصول و بررسی فرصتهای موجود برای ورود محصول جدید به بازار پیش از تولید آن میباشد. به طور کلی در این نوع از گزارشهابا استفاده از روشهای کم هزینه، ترسیمی مناسب از زمینه های کاربردی محصول، بخش بندی بازار، مشتریان بالقوه، رقبا، برآورد اولیه از تقاضای بازار و ارزیابی تهدیدها و فرصتهای کسب و کار، مورد بررسی و تحقیق قرار میگیرد.
این نوع از گزارشهای بازار با هدفی جامع و به منظور شناسایی فضای بازار یک فناوری مادر و یا محصولی که دارای کاربردهای متنوع در حوزههای مختلف میباشد، تدوین میگردد. گزارش رصد بازار در مقایسه با گزارش مطالعه فرصت از گستردگی اطالعات بیشتر و تحلیلهای عمیقتری برخوردار بوده و جزئیات بیشتری را مورد بررسی قرار میدهد. تحلیل رفتار مصرف کننده،تدوین استراتژی ورود به بازار، ارائه راهکارهای مرتبط و ... از جمله موارد مهمی است که به صورت اختصاصی در این گزارشها مورد ارزیابی قرار میگیرد.
ارزیابی و بررسی زیرساختها و سوابق شرکت به منظور شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود درهر12 حوزه عملکردی بازاریابی
آغازبرنامه باتمرکز بر تحقیقات بازار، برنامه ریزی بازاریابی،طراحی مدل کسب و کار
تمرکزبراین موارد:پیشنهادبهبود محصول،مدیریت شبکه توزیع،قیمت گذاری،برندسازی،تبلیغات و ترویجوبازاریابی مستقیم
باتوجه به شرایط شرکت شامل خدمات پس از فروش،مدیریت ارتباط بامشتری وفرآیندهای پشتیبان بازاریابی وفروش میباشد.
"قراردادهای فروش، اعطای نمایندگی،شراکت، تبادل فناوری،همکاری با سازمان و نهادهای دولتی،عدم افشا، قرارداد استخدامی با پرسنل و ... از جمله قراردادهایی هستند که مورد حمایت قرار می گیرند"